Veel gestelde vragen

Onderstaande FAQ geeft een aantal van de gemeenschappelijke zorgen van onze klanten weer, mocht u nog vragen hebben, stuur deze dan naar adv@bleuforet.fr

MIJN ACCOUNT

Ik ben mijn paswoord vergeten

Ik slaag er niet in mijn account aan te maken

Hoe verander ik mijn persoonlijke gegevens?

Wat moet ik doen als ik uw e-mails of nieuwsbrieven niet ontvang?

Hoe kan ik uitschrijven op de nieuwsbrieven?

Moet ik een account aanmken om een bestelling te plaatsen op de Bleuforêt website?

MIJN BESTELLING

Hoe kan ik de details van mijn bestellingen vinden?

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, is deze wel degelijk geregistreerd?

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Kan ik mijn bestelling veranderen of een artikel annuleren?

Ik heb me vergist, en zou de bestelling willen annuleren, is dat mogelijk?

Hoe kan ik weten of de artikelen die me interesseren in voorraad zijn?

Het artikel dat ik ontvangen heb is niet wat ik besteld heb, wat kan ik doen?

LEVERING

Wat is de leveringstermijn in Nederland?

Wat zijn de verzendkosten in Nederland?

Wat zijn de leveringsvoorwaarden (termijn, kosten) in het buitenland?

Kan ik op een ander adres laten leveren?

Hoe kan ik mijn pakket opvolgen?

BETALLING

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Kan ik veilig online betalen?

Wat is dat, betalen met Paypal?

Hoe kan ik een kopie van het factuur ontvangen?

RETOUR & OMWISSELLEN

Hoe kan ik een artikel terugsturen en een terugbetaling ontvangen als het artikel mij niet bevalt?

Hoe kan ik een artikel omwisselen?

Is er een termijn waarbinnen een product teruggestuurd moet worden?

Hoelang duurt het voor ik terugbetaald wordt?

Hoe verloopt de terugbetaling?

HET BEDRIJF EN ZIJN PRODUCTEN

Zijn uw producten helemaal in Frankrijk vrvaardigd?

Kan uw fabriek bezocht worden?

Hebt u fabriekswinkels?

Van waar komen uw grondstoffen?

Welke kleurstoffen gebruikt u?

Wat is de oorsprong van deze kleurstoffen?

Garandeert u dat er geen lood is gebruikt in de kleurstoffen?