Door voortzetting van uw navigatiesysteem zonder uw cookie-instellingen, aanvaardt u het gebruik van cookies voor statistische doeleinden
en diensten en aanbiedingen op maat van uw belangen.Meer informatie en het instellen van uw cookies X

Gratis levering vanaf €40

Herensokken, damessokken en panty’s in Frankrijk vervaardigd

Het product is succesvol aan uw winkelwagen toegevoegd

Aantal
Totaal

Er zijn 0 artikelen in uw winkelwagen. Er is 1 artikel in uw winkelwagen.

Totaal producten (incl. btw)
Totaal verzendkosten (excl. BTW) Gratis verzending!
Totaal (incl. btw)
Ga door met winkelen Doorgaan naar betalen

Alle help onderwerpen

MIJN ACCOUNT 

Ik ben mijn paswoord vergeten

Als u uw paswoord vergeten bent is het gemakkelijk opnieuw toegang te krijgen tot uw Bleuforêt account. U kunt naar de rubriek Mijn account gaan en op de link "Paswoord vergeten?" klikken waar  u uw e-mailadres kunt invoeren.

Dit e-mailadres moet het adres zijn dat u gebruikt voor uw Bleuforêt account..

Wij zullen u dan een directe link toesturen op uw e-mailadres waarmee u uw paswoord opnieuw kunt instellen.

Ik slaag er niet in mijn account aan te maken 

Het spijt ons dat u er niet in slaagt een account aan te maken.

U kunt de volgende stappen doorlopen om te proberen dit probleem op te lossen:

Zorg ervoor dat uw paswoord bestaat uit 6 of meer karakters.

Zorg ervoor dat er nog geen Bleuforêt account bestaat met het e-mailadres dat u gebruikt. Als dit wel het geval is,  ga dan terug naar het scherm 'Ik ben mijn paswoord vergeten'.

Zorg ervoor dat het ingevoerde e-mailadres identiek is aan het adres dat ter bevestiging is ingevoerd, net zoals uw paswoord en de bevestiging ervan.

Probeer een andere browser te gebruiken (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome…)

Verwijder de cookies uit uw browshistoriek.

Als deze stappen u niet toelaten een account aan te maken, kunt u contact opnemen met onze Klantendienst door hier te klikken. Als dit mogelijk is, sluit dan een screenshot van de foutmeldingen die verschijnen bij uw bericht.

Hoe verander ik mijn persoonlijke gegevens?

Eens u geregistreerd bent, kunt de pagina Mijn account openen. Op deze pagina kunt u uw paswoord, adres, e-mail- of leveringsadres aanpassen.

Als u onze website al een tijdje niet bezocht hebt, is het aangeraden even de pagina Mijn account te openen om er zeker van te zijn dat alle gegevens nog juist zijn.

De verschillende rubrieken van uw account:

Mijn adressen: klik om facturatie-/leveringsadressen toe te voegen, te veranderen of te verwijderen.

 Mijn bestellingenhistoriek: laat u toe alle bestellingen op de Bleuforêt website te zien.

Mijn persoonlijke informatie: laat u toe alle persoonlijke informatie aan te passen (paswoord, inschrijving op de nieuwsbrief, geboortedatum, naam, voornaam).

Wat moet ik doen als ik uw e-mails of nieuwsbrieven niet ontvang?

Na uw inschrijving en eerste bestelling zou u verschillende e-mails van ons moeten ontvangen, zoals de Bleuforêt nieuwsbrieven, bevestigingen van aankopen, verzendingen en retours, alsook de antwoorden van de Klantendienst.

Het is mogelijk dat uw e-mailapplicatie onze mails als ongewenst beschouwt. Daarom is het best de adressen ‘shop@bleuforet.nl’ en ‘info@bleuforet.fr’ toe te voegen aan uw contactenlijst.

Zorg ervoor dat u wel degelijk het e-mailadres gebruikt dat u ons gegeven hebt bij inschrijving op Bleuforêt. Om dit te controleren kunt u gewoon inloggen op uw account.

Controleer of u geaccepteerd hebt e-mails van Bleuforêt te ontvangen door naar de sectie "Mijn persoonlijke informatie" te gaan en op "Aanpassen" te klikken. 

Als u nog steeds problemen hebt, neem dan contact op met onze Klantendienst met opgave van zoveel mogelijk details betreffende het probleem, en wij zullen ons best doen om u te helpen.

Hoe kan ik uitschrijven op de nieuwsbrieven?

Als u niet langer geabonneerd wilt zijn op de Bleuforêt nieuwsbrief, kunt u ons dat gewoon laten weten:Door op de 'uitschrijven' link in onze e-mails te klikken.

Door in te loggen op uw Bleuforêt account, en op 'Aanpassen" te klikken in de sectie "Mijn persoonlijke informatie" en het vakje "inschrijven op de nieuwsbrief" te deactiveren.

Houd er alstublieft rekening mee dat het tot 7 dagen kan duren alvorens dit verwerkt is. Als u van mening verandert kunt u gemakkelijk opnieuw inschrijven door in te loggen op uw Bleuforêt account

Moet ik een account aanmken om een bestelling te plaatsen op de Bleuforêt website?

Het aanmaken van een account is niet verplicht om een bestelling te plaatsen op de Bleuforêt website. Maar wij raden u ten zeerste aan een account aan te maken.

Door een account aan te maken kunt u bestellen zonder elke keer opnieuw al uw gegevens te moeten invoeren. Het zal u ook andere voordelen opleveren, zoals het opvolgen van uw bestelling, de regelmatige nieuwsbrieven en vooral de exclusieve kortingen.

U kunt zich nu inschrijven of u kunt eerst uw mandje vullen en uw account aanmaken als u naar de kassa gaat.

MIJN BESTELLING

Hoe kan ik de details van mijn bestellingen vinden?

Na het finaliseren van uw online-bestelling zult u een bevestigingsmail ontvangen met alle details van uw bestelling. U kunt op elk ogenblik de geschiedenis van uw bestellingen zien op de pagina Mijn Account > Mijn bestellingenhistoriek

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, is deze wel degelijk geregistreerd?

Nadat u uw online-bestelling gefinaliseerd hebt zou u een bevestigingsmail moeten ontvangen met alle details van uw bestelling. Als dit niet het geval is, moet u eerst de Spam-filter van uw e-mail raadplegen. Als u geen bevestigingsmail ontvangen hebt kunt u inloggen op Mijn Account > Mijn bestellingenhistoriek waar u de details van uw bestelling zult vinden.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Als uw bestelling niet aangekomen is op de voorziene leveringsdatum, zullen wij u graag helpen. Alvorens contact met ons op te nemen, hebt u het volgende al geprobeerd?

Raadpleeg uw bevestigingsmail en zoek het opvolgnummer van uw pakket. U kunt op de verzendingslink in de bevestingsmail klikken om een update te zien van de verzending van uw bestelling.

Log in op Mijn Account om te checken of het leveringsadres dat u opgaf juist is en dat uw gegevens up-to-date zijn.

Kijk na of u geen kennisgeving van één van onze transporteurs ontvangen hebt. Uw pakket bevindt zich misschien in het postkantoor of op een leveringsadres waar u het kunt afhalen. Misschien is het mogelijk een nieuwe levering af te spreken met de transporteur.

Vraag uw buren of uw pakket misschien bij hen afgeleverd is tijdens uw afwezigheid.

Als u dan nog steeds uw pakket niet gevonden hebt, dan kunt u contact opnemen met onze Klantendienst en vermeldt het nummer van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling veranderen of een artikel annuleren?

Als u uw bestelling wilt veranderen, kunt u contact opnemen met onze Klantendienst met vermelding van het nummer van uw bestelling en de artikelen die u wilt annuleren. Als de kousen nog niet verzonden zijn zal uw bestelling gewoon geannuleerd worden. Als de kousen wel al verzonden zijn, zult u de procedure voor een retourzending moeten volgen.

Ik heb me vergist, en zou de bestelling willen annuleren, is dat mogelijk?

Als u uw bestelling wilt annuleren, kunt u contact opnemen met onze Klantendienst met vermelding van  het nummer van uw bestelling. Als de kousen nog niet verzonden zijn zal uw bestelling gewoon geannuleerd worden. Als de kousen wel al verzonden zijn, zult u de procedure voor een retourzending moeten volgen.

Hoe kan ik weten of de artikelen die me interesseren in voorraad zijn?

Alle artikelen voor verkoop op de website zijn voorradig in onze fabriek in Vagney. Als een bericht verschijnt dat het artikel niet voorradig is, zal het dus niet voor verkoop beschikbaar zijn. Wij raden u aan regelmatig de website te consulteren omdat onze fabriek net op tijd fabriceert, en het dus hoogst waarschijnlijk is dat het artikel dat u wilt kopen binnen enkele dagen opnieuw beschikbaar zal zijn.

Het artikel dat ik ontvangen heb is niet wat ik besteld heb, wat kan ik doen?

Omdat wij alle problemen zo snel mogelijk willen oplossen, vragen wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

Als u een artikel ontvangen hebt dat niet het artikel is dat u bestelde, moet u contact opnemen met onze Klantendienst met vermelding van uw bestelnummer, de details van het artikel dat u niet ontving, en een beschrijving van het onjuiste artikel dat u wel ontving.

LEVERING

Wat is de leveringstermijn in Nederland?

Als u voor 13 uur bestelt, zal uw bestelling dezelfde dag verstuurd worden (behalve op zaterdag, zon- en feestdagen). De levering zal u in gemiddeld 2 tot 3 werkdagen bereiken. 

Wat zijn de verzendkosten in Nederland?

Het aan huis leveren van uw pakket met opvolging is tegen handtekening, en een bedrag van 5,90€ zal u aangerekend worden, maar is gratis voor aankopen op de website vanaf 40€.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden (termijn, kosten) in het buitenland?

Bleuforêt levert in Europa en de hele wereld. Voor bepaalde landen is opvolging mogelijk. U krijgt dan een e-mail van onze fabriek met een opvolgingsnummer voor uw pakket zodat u het verloop van de levering kunt controleren. Onze transporteurs leveren tijdens de gewone werkuren en kunnen een handtekening vragen om levering te bevestigen. Wij raden u dus aan om een leveringsadres te gebruiken waar iemand overdag aanwezig zal zijn om uw pakket in ontvangst te nemen

Onze leveringsmogelijkheden in Europa:

Frankrijk, België:  Levering aan huis of in een winkel binnen 48 uur met opvolging, zonder handtekening, voor 5,90€, gratis voor aankoop vanaf 40€.

Duitsland, Nederland, Luxemburg : Levering aan huis binnen 2 tot 3 dagen met opvolging, met handtekening, voor 5,90€, gratis voor aankoop vanaf 40€.

Italië, Groot Brittanië, Spanje, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Ierland, Portugal : Levering aan huis binnen 4 tot 5 dagen met opvolging, met handtekening, voor 5,90€, gratis voor aankoop vanaf 40€.

Andere Europese landen : Levering aan huis binnen 5 tot 9 dagen met opvolging  met handtekening, voor 5,90€, gratis voor aankoop vanaf 40€.

Leveringsmodelijkheden in de Overzeese Departementen:

Département d’Outre-Mer (DOM) : Levering aan huis binnen 5 tot 7 dagen met opvolging, zonder handtekening, voor 10€, gratis voor aankoop vanaf 80€.

Territoire d’Outre-Mer (TOM) : Levering aan huis binnen 5 tot 7 dagen met opvolging tot aan de grenzen van het Franse continentale territorium, zonder handtekening, voor 12€, gratis voor aankoop vanaf 80€.

Leveringsmogelijkheden in de rest van de wereld:

Wereld: Levering aan huis binnen 5 tot 9 dagen, met handtekening, voor 25€.

Alle leveringstermijnen zijn geldig als uw bestelt voor 13.00 uur op maandag tot vrijdag, maar er is geen verzending op zaterdag, zodag, en feestdagen.

Kan ik op een ander adres laten leveren?

Ja, het volstaat een ander adres op te geven bij bestelling, het een naam te geven (thuis, kantoor...), op het ogenblik dat u een leveringsadres kiest voor uw mandjes of op elk moment door naar de "Mijn Account">Mijn addressen te gaan.

Hoe kan ik mijn pakket opvolgen?

Zodra uw bestelling verzonden is zult u een e-mail ontvangen met een link die u toelaat uw pakket te volgen. Deze link zal ook steeds actief zijn op de pagina "Mijn Account"> Mijn bestellingshistoriek.

BETALLING

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Om uw online betaling op de Bleuforêt website te vergemakkelijken, aanvaarden wij de volgende betalingsmethodes:

Bankkaart

Visa

Eurocard / Mastercard

Paypal: Uw aankoop betalen met uw Paypalrekening

Kan ik veilig online betalen?

Op onze website betalen met een bankkaart is totaal beveiligd. Wij gebruiken de Mercanet bankoplossing van BNP Paribas via de beveiligde interface van onze partner Ogone. Tijdens uw betaling met een bankkaart worden uw bankgegevens versleuteld (SSL standaard), wat betekent dat zij niet als klare gegevens over het internet verstuurd worden. 


Uw bankgegevens worden op geen enkele manier op onze servers opgeslagen maar worden via het bankennetwerk doorgestuurd. Daarom moet u uw gegevens bij iedere transactie opnieuw invoeren. Als u toch zou verkiezen uw bankgegevens niet in te voeren, kunt u ook betalen met Paypal of met een cheque. 

Wat is dat, betalen met Paypal?

Bleuforêt geeft u ook de mogelijkheid met Paypal te betalen. Paypal is een gemakkelijke, snelle en beveiligde manier om uw online aankopen te betalen zonder uw bankgegevens door te geven. 

Hoe kan ik een kopie van het factuur ontvangen?

Uw factuur wordt opgeslagen in Mijn Account > Mijn bestellingenhistoriek, en kan naar believen gedownload worden.

RETOUR & OMWISSELLEN

Hoe kan ik een artikel terugsturen en een terugbetaling ontvangen als het artikel mij niet bevalt?

Vanaf de datum van ontvangst van het bestelde artikel hebt u 14 dagen recht op terugname van het product.

Het teruggestuurde product moet ongedragen, ongewassen, met zijn etiket in zijn oorspronkelijke verpakking teruggestuurd worden samen met het retourformulier. U hebt dus ten hoogste 14 dagen om het product terug te sturen aan het volgende adres:

TRICOTAGE DES VOSGES
Administration des Ventes
2, rue du Jumelage
88125 VAGNEY cedex - Frankrijk

U moet bij de teruggestuurde producten een kopie van de elektronische factuur meesturen (te vinden in de 'opvolging van de bestellingen') alsook het retourformulier.

Zodra het product ontvangen en gecontroleerd is zal bnnen de 14 dagen overgegaan worden tot terugbetaling van het product of de producten die teruggestuurd zijn, door een kreditering van de bankkaart of de Paypalrekening waarmee u betaald hebt.

Hoe kan ik een artikel omwisselen?

Vanaf de datum van ontvangst van het bestelde artikel hebt u 14 dagen recht op terugname van het product.

Het teruggestuurde product moet ongedragen, ongewassen, met zijn etiket in zijn oorspronkelijke verpakking teruggestuurd worden samen met het retourformulier. U hebt dus ten hoogste 14 dagen om het product terug te sturen aan het volgende adres:

TRICOTAGE DES VOSGES
Administration des Ventes
2, rue du Jumelage
88125 VAGNEY cedex - Frankrijk

U moet bij de teruggestuurde producten een kopie van de elektronische factuur meesturen (te vinden in de 'opvolging van de bestellingen') alsook het retourformulier.

Zodra het product ontvangen en gecontroleerd is zal bnnen de 14 dagen overgegaan worden tot terugbetaling van het product of de producten die teruggestuurd zijn, door een kreditering van de bankkaart of de Paypalrekening waarmee u betaald hebt.

U kunt op elk ogenblik een ander product bestellen ter vervanging van het teruggestuurde product.

Is er een termijn waarbinnen een product teruggestuurd moet worden?

Vanaf de datum van ontvangst van het bestelde artikel hebt u 14 dagen recht op terugname van het product.

Hoelang duurt het voor ik terugbetaald wordt?

Zodra het product ontvangen en gecontroleerd is zal binnen de 14 dagen overgegaan worden tot terugbetaling van het product of de producten die teruggestuurd zijn.

Hoe verloopt de terugbetaling?

U wordt terugbetaald door een kreditering van de bankkaart of de Paypalrekening waarmee u betaald hebt.

HET BEDRIJF EN ZIJN PRODUCTEN

Zijn uw producten helemaal in Frankrijk vrvaardigd?                       

Ja, al onze producten in natuurlijke vezels (kousen, panties, leggings) worden in onze fabriek in Vagney, Vogezen (dichtbij Remiremont) vervaardigd.

Voor de speciale reeks van 3 modellen nylon panties, werkt Bleuforêt same met een Japanse fabricant die gerenomeerd is om zijn kennis en zijn meesterschap bij het verwerken van synthetische textiel van hoge kwaliteit. De fabricant produceert deze 3 modellen exclusief voor Bleuforêt.

Kan uw fabriek bezocht worden?

Ja, bedrijfsbezoeken worden regelmatig georganiseerd. Hiervoor kunt u vooraf contact opnemen met de fabriek op +33 (0)3 29 23 45 45.

Hebt u fabriekswinkels? 

Wij hebben een boetiek naast de fabriek in Vagney en een boetiek in Gérardmer.

Van waar komen uw grondstoffen? 

Franse spinnerijen zijn verdwenen, dus hebben wij enkel Europese en aangrenzende leveranciers gekozen uit Zwitserland, Duitsland en Italië. 

Welke kleurstoffen gebruikt u?

Geen enkele, want wij kopen reeds geverfde garens.

Wat is de oorsprong van deze kleurstoffen?

De kleurstoffen zijn Europees en voldoen aan de geldende Europese reguleringen betreffende chemische stoffen. 

Garandeert u dat er geen lood is gebruikt in de kleurstoffen?

Ja. Al onze garens hebben een Eoko-Tex certificaat, wat garandeert dat er geen stoffen aanwezig zijn die de gezondheid kunnen schaden.